Vyhľadať
Close this search box.

Knižnica

The role of public policies in developing entrepreneurial and innovation potential of the cultural and creative sectors
Európska komisia, Generálne riaditeľstvo pre vzdelávanie, mládež, šport a kultúru
2018
Inovatívna sila kultúrnych a kreatívnych sektorov je nevyhnutná pre ďalší rozvoj európskych ekonomík a spoločností, pretože vytvára blahobyt a súdržnosť; formuje verejný priestor, ktorý využívajú milióny Európanov; modernizuje priemyselné odvetvia a podnikateľské sektory novými tvorivými vstupmi a metódami; poskytuje zmysel a pocit spolupatričnosti; modernizuje mestské a vidiecke oblasti; navrhuje naše produkty a služby; vytvára a digitalizuje obsah; obohacuje naše vizuálne zážitky; poskytuje obsah pre diskusie.
Models to manifestos
CULTURE, CITIES AND IDENTITY IN EUROPE
2020
Štúdia je určená predovšetkým tvorcom politík a odborníkom z oblastí územnej samosprávy a plánovania, ale môže byť zaujímavá pre každého, kto sa zaoberá kultúrou, kultúrnym a kreatívnym priemyslom. Kultúru vníma komplexne ako prostriedok hospodárskeho rastu, nástroj premeny miest, nástroj integrácie a inklúzie a základ európskej identity.
Roadmap for smart and sustainable cities and communities in Norway
Design and Architecture Norway (DOGA), the Norwegian Smart City Network and Nordic Edge
2020
Dokument hovorí o definícií „smart city“, o princípoch, na ktoré by tieto mestá pri svojom rozvoji mali myslieť, o tom, aké by mali byť ich vízie a sprostredkúva príklady dobrej praxe z viacerých miest v Nórsku.
The role of public policies in developing entrepreneurial and innovation potential of the cultural and creative sectors
Európska komisia, Generálne riaditeľstvo pre vzdelávanie, mládež, šport a kultúru
2018
Inovatívna sila kultúrnych a kreatívnych sektorov je nevyhnutná pre ďalší rozvoj európskych ekonomík a spoločností, pretože vytvára blahobyt a súdržnosť; formuje verejný priestor, ktorý využívajú milióny Európanov; modernizuje priemyselné odvetvia a podnikateľské sektory novými tvorivými vstupmi a metódami; poskytuje zmysel a pocit spolupatričnosti; modernizuje mestské a vidiecke oblasti; navrhuje naše produkty a služby; vytvára a digitalizuje obsah; obohacuje naše vizuálne zážitky; poskytuje obsah pre diskusie.