Meno autora: EY
Anglický názov publikácie: Rebuilding Europe
Podtitul: –
Anotácia: Vydaná štúdia, ktorá upozorňuje na ekonomický význam kultúrneho a kreatívneho priemyslu. Štúdia reálne ukazuje ako COVID-kríza v roku 2020 ovplyvnila a najbližšie roky ovplyvní kultúrno-kreatívny sektor a ponúka riešenia ako mu pomôcť. Celkovo stratila kultúrna a kreatívna ekonomika v Európe za uplynulý rok až 31 % z obratu, jediný sektor, ktorý sa v tomto nepríjemnom porovnaní vyrovnal KKP bola letecká doprava (31 %). Aktuálny spotrebiteľský index ukazuje, že až 46 % opýtaných respondentov by sa necítilo pohodlne ísť na koncert ešte niekoľko mesiacov a až 21 % priznalo, že by sa necítilo pohodlne ísť na koncert či iné verejné podujatie ešte niekoľko rokov. Záver štúdie však ukazuje, ako je možné kultúrnemu sektoru počas COVID-krízy pomôcť.
Rok vydania: 2020
Jazyk: anglický, slovenský (zhrnutie)