Vyhľadať
Close this search box.

Knižnica

Why Must Culture be at the Heart of Sustainable Urban Development?
Svetová asociácia Spojených miest a miestnych samospráv (United Cities and Local Governments)
2016
Možnosti, potenciál a riziká zapojenia kultúry a kreatívneho priemyslu do udržateľného rozvoja miest.
The role of public policies in developing entrepreneurial and innovation potential of the cultural and creative sectors
Európska komisia, Generálne riaditeľstvo pre vzdelávanie, mládež, šport a kultúru
2018
Inovatívna sila kultúrnych a kreatívnych sektorov je nevyhnutná pre ďalší rozvoj európskych ekonomík a spoločností, pretože vytvára blahobyt a súdržnosť; formuje verejný priestor, ktorý využívajú milióny Európanov; modernizuje priemyselné odvetvia a podnikateľské sektory novými tvorivými vstupmi a metódami; poskytuje zmysel a pocit spolupatričnosti; modernizuje mestské a vidiecke oblasti; navrhuje naše produkty a služby; vytvára a digitalizuje obsah; obohacuje naše vizuálne zážitky; poskytuje obsah pre diskusie.
Creative-based Strategies in Small and Medium-sized Cities
INTELI – Inteligencia v inováciách, Inovačné centrum (Inteligência em Inovação, Centro de Inovação)
2011
Kreativitou a kultúrou v oblasti rozvoja miest by sa nemali zaoberať iba veľké mestá. Táto téma sa dotýka taktiež stredných a malých miest, ktorým môže byť nápomocná v mnohých oblastiach. Táto publikácia sa zaoberá koncepciami spojenými s tvorivým ekosystémom, ako aj existujúcimi prístupmi k územnému rozvoju založenému na tvorivej činnosti.
The role of public policies in developing entrepreneurial and innovation potential of the cultural and creative sectors
Európska komisia, Generálne riaditeľstvo pre vzdelávanie, mládež, šport a kultúru
2018
Inovatívna sila kultúrnych a kreatívnych sektorov je nevyhnutná pre ďalší rozvoj európskych ekonomík a spoločností, pretože vytvára blahobyt a súdržnosť; formuje verejný priestor, ktorý využívajú milióny Európanov; modernizuje priemyselné odvetvia a podnikateľské sektory novými tvorivými vstupmi a metódami; poskytuje zmysel a pocit spolupatričnosti; modernizuje mestské a vidiecke oblasti; navrhuje naše produkty a služby; vytvára a digitalizuje obsah; obohacuje naše vizuálne zážitky; poskytuje obsah pre diskusie.